Subject: Re: uus seadus mis puudutab automakse
From: Irina Tkatšov <[email-masked]>
To: "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>, "MTA Emta" <[email-masked]>, "RAM Info"
Date: Thu, 29 Aug 2024 21:54:39 +0300

Tere!

Kirjutan Teile ettevõttest CarProf OÜ-st (reg.nr <http://reg.nr/> 
16430926).

Meie tegevusala on kasutatud sõidukite ost ja müük.

Sooviks selgitust, mis puudutab uut seadust, mis puudutab automakse ja seost 
sõiduki võõrandamisega kui ka ajutiselt kustutatud registrist autosid. 
Juhul, kui sõiduk on võõrandamise staatusel või siis ajutiselt kustutatud 
registrist: kes siis ja kuidas tasub maksud?

Lihtsalt meie jaoks see on kaup ja kaalume kuidas peame maksma u 150 auto 
eest automaksu.

Meie praktikas on päris palju olukordi millal on võõrandamine meie firma 
peal, pooleli või siis ei ole veel jõudnud lõpptarbijani.

Lisaks huvitab ka ajatamisgraafikute võimalused maksu maksmisel, et praegu 
1. jaanuaril peame maksma iga auto kohta mis meil laos on auto maksu ja siis 
kui müüme veel kord registreerimis maksu, kindlasti meil sellist raha 
vabuvahendina pole, mis võimalused meil olemas ?

Parimat,

Irina

Lugupidamisega

Irina Tkatšov

Telefon: +372 5688 3673
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.carprof.ee <http://www.carprof.ee/>

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4wWo0A6xkbHzp40qEcDu8rU-iGSMK5Q4A7kz5fb1sr-isHwOidXBOdUN3pZBV4l6cpfCJlIGLE>

пт, 13 окт. 2023 г. в 21:35, Irina Tkatšov <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >:

Tere!

Kirjutan Teile ettevõttest CarProf OÜ-st (reg.nr <http://reg.nr/> 
16430926).

Meie tegevusala on kasutatud sõidukite ost ja müük.

Sooviks selgitust, mis puudutab uut seadust, mis puudutab automakse ja seost 
sõiduki võõrandamisega kui ka ajutiselt kustutatud registrist autosid. 
Juhul, kui sõiduk on võõrandamise staatusel või siis ajutiselt kustutatud 
registrist: kes siis ja kuidas tasub maksud?

Lihtsalt meie jaoks see on kaup ja kaalume kuidas peame maksma u 150 auto 
eest automaksu.

Meie praktikas on päris palju olukordi millal on võõrandamine meie firma 
peal, pooleli või siis ei ole veel jõudnud lõpptarbijani.

Parimat,

Irina

Lugupidamisega

Irina Tkatšov
Prokurist Ӏ‎ General manager

Telefon: +372 5688 3673
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.carprof.ee <http://www.carprof.ee/>
  <https://docs.google.com/uc?export=download&id=1Bvg0FFyfc1oCscBiHndCABj5796uZ7qh&revid=0B9DqCJ_emVbQYkF2QUxIQldqd2k2VDl2bDY0clRCLzJxNWZNPQ>